Kivipäivä & kevätkokous 20.5.2023

08.05.2023

Tervetuloa inventoimaan ja tutkimaan Suomen Gemmologisen Seuran omistuksessa olevia jalokiviä!

Teemme seuran kivistä arkiston, josta kiviä on helppo käyttää esimerkiksi seuran koulutustoiminnassa. Tarvitsemme mahdollisimman monta tutkijaa, joten olet lämpimästi tervetullut mukaan! Pyydämme teitä tuomaan oman luupin, sekä refraktometrin tykötarpeineen mahdollisuuksien mukaan.

Kivipäivässä saamme uuden timanttianalyysilaitteen ensiesittelyn Suomessa Mikko Åström toimesta.

Kivipäivän jälkeen pidämme SGS:n sääntömääräiseen kevätkokouksen.

Päivän ohjelma on seuraavanlainen:

10.00 Kivi-inventaarion tekemistä seuran kiville

13.00 Kahvit ja pientä purtavaa

14.00 Uuden timanttianalyysilaitteen ensiesittely Suomessa, Mikko Åström

15.00 SGS kevätkokous

17.00 Buffetruokailu ravintola Cavernassa omakustanteisesti

Ravintolan illallisbuffee:

-Kylmiä ja lämpimiä alkuruokia

-Salaattipöytä

-Sushipöytä

-Lämpimiä ruokia buffeesta

-Teppanyaki-pöytä

-Churrasco-grilli

-Jälkiruokia buffeesta, kahvi ja tee

Lisäksi seura tarjoaa yhden juoman, lisää voi ostaa omakustanteisesti. Ruokailun hinta on 51€/hlö., joka laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Sitova ilmoittautuminen linkin kautta 15.5. mennessä!

Tapahtuma on tarkoitettu Suomen Gemmologisen Seuran jäsenille, jäsenet ovat saaneet kutsun sähköpostitse. Pyydämme ilmoittautumaan sähköpostissa tulleen linkin kautta , jotta osaamme varata riittävän määrän purtavaa päivää varten. Teemme myös ravintolan varauksen ilmoittautumisten perusteella.

Julkaistu kategoriaan: Uutiset