Korona tiedote

18.03.2020

Hallituksen ja viranomaisten nykyisistä linjauksista johtuen toiminnassamme on muutoksia.

• Kevään koulutuspäivät 2020(25.-26.4.) ja Vuoden Gemmologi-kilpailu joudutaan siirtämään reilusti myöhempään ajankohtaan, todennäköisesti syksyyn.
  • Koulutuspäivien yhteydessä pidettävä seuran kevätkokous siirretään myöhemmäksi, kokous pidetään heti kuin mahdollista.
  • Tilanne vaikuttaa myös meneillään oleviin diplomigemmologien koulutustilanteisiin ja siitä tiedotetaan kurssilaisille suoraan erikseen.
  • Seuran hallitus pitää kahden viikon päästä etäkokouksen, jossa käsitellään tarkemmin mm. kevätkokousjärjestelyjä ja muita tilanteeseen liittyviä asioita. Näistä tiedotetaan erikseen.

Tiedotamme uusista ajankohdista myöhemmin, jäsenemme saavat tiedotteet jäsenkirjeissä.

Seuratkaa seuran Facebook-sivuja sekä kotisivujamme.

Julkaistu kategoriaan: Uutiset