Kevään koulutuspäivät 2020

07.02.2020

Perinteiset kevään koulutuspäivät järjestetään viikonloppuna 25-26.4.2020 Espoossa, Kelloseppäkoulun tiloissa Leppävaarassa, Vanha maantie 11, 02650 Espoo. Koulutuspäivien teema on smaragdit, joista arvostettu tietäjä Mikko Åström valmistelee laadukkaan kaksipäiväisen kokonaisuuden. Luentojen ohella on luvassa myös käytännön perehtymistä näytteisiin.

Koulutuspäivien yhteydessä pidetään myös seuran kevätkokous ja legendaarinen Vuoden gemmologi-kilpailu, johon jäseniä rohkaistaan reippain mielin osallistumaan ”kenttägemmologin” taitoja harjoittaakseen. Kilpailussa tutkitaan joukko näytteitä määräajassa pelkän luupin ja pinsettien avulla. Kilpailun järjestää perinteiseen tapaan sen viimevuotinen voittaja Casimir von Schanz.

Julkaistu kategoriaan: Uutiset